»Učenci so bili veseli pogovora na to temo, je pa vtis, da so se glede pokola v srbski šoli zelo malo pogovorili s starši, največ informacij so dobili prek družbenih omrežij.«
»Zavedajo se, da se situacije lahko sprožijo v katerem koli okolju, zavedajo se, da gre za videnje posameznih dijakov, ki razrešujejo občutek sprejemanja v odnosu do sošolcev in vrstnikov brez empatije, in zelo podpirajo aktivno vključevanje.«
»Okrepljene svetovalne službe v šolah so pomembne, saj so te poleg zatočišča za stiske tudi najpomembnejši vezni člen z ustreznimi zunanjimi deležniki pri obravnavanju stisk ali pojavih nasilja.«
»Gradivo Unicefa se nanaša na družbene odnose in preprečevanje medvrstniškega nasilja, medtem ko so policijska navodila bolj operativna, kako preventivno delovati, kako sporočati, opažati in podobno.«
»Begunci iz Ukrajine, ki v Sloveniji zaprosijo za začasno zaščito, imajo med drugim pravico do nastanitve, denarne pomoči, vključevanja na trg dela in v vse izobraževalne procese.«
»Sam potek vključevanja otrok v proces učenja je še vedno prepuščen šolam. A glede na izkušnje s preteklimi begunskimi vali iz preteklosti, smo zdaj bolje opremljeni.«
»V preteklosti so bila zaznana kazniva dejanja trgovine z ljudmi in zlorabe prostitucije, v katerih so bile državljanke Ukrajine izkoriščane zaradi prostitucije, zlorabe prostitucije in spolnih zlorab.«
»Želimo si, da bi bili vsi čim dlje v šoli. Prizadevali si bomo, da se šole ne bi zapirale, tudi če bo stanje slabše, bomo naredili vse, da bo šolski prostor odprt.«
»Želimo namreč, da se tudi zaposleni samotestirajo, ne samo dijaki. Nimamo sredstev za plačevanje testov in predlagamo, da se gre na zaupanje. To naj bo odgovornost posameznika.«
»Želimo odgovore, jasna navodila, kako bomo jeseni lahko izvajali pedagoški proces v vrtcih, kako bomo lahko uvajali novince v vrtec.«
»Izvedeli nismo ničesar, a pozdravljamo pobudo ministrstva, da zbere ljudi, odgovorne za šolsko problematiko. Na koncu je bilo videti kot predavanje o situaciji, morebitnih težavah, priporočilih.«